Talent Primair

Onze school valt onder het bestuur van de Stichting Basisonderwijs Gooi en Vechtstreek. De werknaam van de stichting is: 'Talent Primair'. Onder Talent Primair vallen 22 basisscholen. Onze scholen worden bezocht door ca. 5000 leerlingen. In totaal zijn er 25 leslocaties in de gemeenten Blaricum, Gooise Meren, Eemnes, Hilversum, Huizen, Laren, Stichtse Vecht, Weesp en Wijdemeren. De meeste scholen zijn openbare scholen: vier scholen zijn Montessorischolen en daarnaast zijn er een Daltonschool en twee Jenaplanscholen. Talent Primair geeft ook Hoogbegaafden Onderwijs op OBS Blaricum.

Voor meer informatie over de scholen kunt u op de website van de scholen zelf kijken. Een totaaloverzicht vindt u via de pagina 'onze scholen' op de website.

Talent Primair wordt bestuurd door een tweehoofdig College van Bestuur. De heer Roel Hoogendoorn is voorzitter en mevrouw Fije Hooglandt lid.